
מכתב התראה עורך דין לחברת Yes
סירוב חברתyes לפנות צלחת שבבעלותה מגג בית פרטי של לקוח לשעבר.
הקדמה
חברת Yes לשירותי לווין , סירבה לפנות צלחת שבבעלותה מגג בית פרטי של לקוח לשעבר. מה עושים כשחברת Yes מסרבת לבצע פינוי הצלחת?
תיאור המקרה
לאחרונה פנתה אלינו לקוחה, אשר היתה לקוחה של חברת yes שירותי לווין. בזמן היותה לקוחה של yes התקינה חברת yes צלחת על גג ביתה הפרטי של הלקוחה. חלפו השנים, והלקוחה כבר זמן רב שאינה לקוחה של yes. לפיכך, ביקשה הלקוחה כי חברת yes תסיר את הצלחת מגג ביתה. משלב זה החלה הלקוחה להיתקל ב"קירות אטומים" בשירות הלקוחות של חברת yes.
בתחילה נאמר ללקוחה כי לא ניתן לתת לה מענה ו/או סיוע מכיון שאינה עוד לקוחה של yes,כך שאינה מופיעה במאגר של החברה. לאחר מכן ניתנה ללקוחה התשובה כי הגג אינו בבעלותה וכי שכנים אחרים מחוברים לצלחת, ולכן אין לנתקם.
לאחר שחברת yes קיבלה מכתב התראה מעורך דין מלווה באסמכתאות משפטיות, המעידות על רשלנות חמורה בפניית הלקוחה, לא זו בלבד שבאופן מיידי פונתה הצלחת מגג ביתה הפרטי של הלקוחה, אלא אף ניתן ללקוחה פיצוי כספי ראוי.