מכתב התראה עורך דין לחברת שירות
סירוב חברת שירות לדרישת לקוחה לבטל עסקה כדין
הקדמה
לקוח יכול לבטל עסקה , ובתוך כך עסקה טלפונית תוך 14 ימים ובתנאי החוק. מה ניתן לעשות כאשר חברה מסרבת לבטל העסקה ?
תיאור המקרה
לאחרונה פנתה אלינו לקוחה, לאחר שחברת שירות פנתה אליה טלפונית והציעה לה, לרכוש שירות ביטוח למוצר חשמלי. במהלך השיחה הסכימה הלקוחה להצעה ורכשה השירות.יחד עם זאת לאחר מחשבה נוספת, החליטה למחרת להודיע לחברת השירות על ביטול העסקה.
הלקוחה יצרה עם חברת השירות קשר טלפוני, אך נציגי השירות סירבו לתת ללקוחה לשוחח עם הגורם האחראי על ביטול העסקה. כמו כן נמסר לה שהעסקה תבוטל רק לאחר 30 יום.
ללקוחה לא סייעו פניות נוספות, כמו גם נסיונותיה להסביר כי ביטול תוך 30 יום יגרור חיוב בכרטיס האשראי שלה.
רק לאחר שנשלח לחברת השירות מכתב התראה מעורך דין, הסכימה חברת השירות לבטל את העסקה , ולזכות את הלקוחה בחיובים שכבר בוצעו על ידה.